Boerderij - Reisverslag uit Braize, Frankrijk van koekiesontour - WaarBenJij.nu Boerderij - Reisverslag uit Braize, Frankrijk van koekiesontour - WaarBenJij.nu

Boerderij

Door: Peetje

Blijf op de hoogte en volg

10 Juni 2019 | Frankrijk, Braize

Waarbenjenu.nl is de vraag die ik mij de hele dag afvraag wat betreft Johan: waar ben je nu...
Ik weet dan wel waar ik ben maar niet waar hij is en het is een raar idee dat Johan kilometers achter mij aan rijd naar de afgesproken plek.. waar ik dan ongeveer een uur tot anderhalf uur zit te wachten
Vanmorgen ging hij alweer vroeg op pad omdat deze dag noodgedwongen een lange dag zou worden nl. 198 kilometers.
Het begin was zonnig maar daarna heeft Johan toch wel 2 uur in de regen gefietst en kwam dus koud en verkleumd aan in Pouilly-sur-Loire.
Na de lunch- koude pannenkoeken en een stuk baguette nog even in de relax stand met een boek wachtend tot het droog werd.
Om half twee ging de rit verder en om 17.00 uur kwam Johan aan op de camping.
Toch altijd wel een prettig gevoel als je ziet dat hij heelhuids arriveerde.
Op de camping een patatje met kipnuggets gegeten en daarna even rommelen aan de fietsen.
Nu staat het water op voor de koffie en wachten wij wat de avond brengt.
Een dingen weten wij: het is nog 642 kilometer naar Argeles-Gazost.
Liefs Petra

  • 10 Juni 2019 - 16:50

    Iris Zwinkels:

    goed bezig hoor...ga zo door...
    jullie zijn goed bezig..
    en verwen Johan maar lekker hoor als hij nat geregend is.
    en jij mag zeker elke dag ff zijn fietskleding wassen..??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Braize

Actief sinds 30 Juni 2018
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 8000

Voorgaande reizen:

06 Juli 2018 - 01 Augustus 2018

Canada 2018

Landen bezocht: