Het Franse intrnet - Reisverslag uit Vesoul, Frankrijk van koekiesontour - WaarBenJij.nu Het Franse intrnet - Reisverslag uit Vesoul, Frankrijk van koekiesontour - WaarBenJij.nu

Het Franse intrnet

Door: Peetje

26 Juni 2019 | Frankrijk, Vesoul

Het Franse internet is niet up to date want dat hebben wij dinsdagmiddag gemerkt toen wij om19.30 uur bij een camping kwamen en gesloten bleek te zijn terwijl op internet stond dat hij 24 uur per dag geopend was.
Dus wij baalde als stekkers, waren het zat en het was te warm om te rijden geweest.
Maar vlak ik was een camping var park en daar zijn we toen heen gegaan.
We hebben iets kleins gegeten en hebben toen nog heerlijk in de schaduw gezeten.
25 juni was een relaxday. We hebben aan het meer gezeten met de beentjes op de betonnen rand en de stoelen half op een wandelpad maar iedereen liep netjes om ons heen.
Wat was het heerlijk koel langs het water en in de schaduw en mochten we iets in de zon komen gingen wij in het gras zitten.
Om 17.00 uur zijn we naar het centrum gegaan om een ijsje te eten en kwamen wij prompt langs een zwembad.
Jammer maar hebben geen spijt dat wij het zwembad niet opgezocht hebben.
Met een ijsje in de maag, een stuk worst en een fles wijn togen wij naar de camping terug.
Na het eten en de afwas gingen wij ervoor zitten.
- de oranje leeuwinnen tegen Japan. Top dat ze gewoon hebben en na de wedstrijd was het bedtijd. Morgenochtend ging om 06.30 uur de wekker vroor het ritje naar Vesoul. ( 276 km en 6 uur rijden).
Men o men wat was het heet. 39 graden in de zon. Toen we bij de camping kwamen was hij gesloten en zijn toen eerst nog maar boodschappen gaan doen.
Terug, ingecheckt, plekke gezocht, zwemspullen gepakt en naar het meer en daar zitten wij nog steeds.
Heerlijk hoor. Zijn toch ook wel stiekem verders aan het kijken voor het restant van de terugweg maar voorlopig krijgen jullie nog een verslag uit Vesoul.
Geografisch zitten wij onder München maar dichter bij huis dus luitjes hou je vast want we are coming home.