Wat doe je thuis als het 30 graden is.... - Reisverslag uit Aix-les-Bains, Frankrijk van koekiesontour - WaarBenJij.nu Wat doe je thuis als het 30 graden is.... - Reisverslag uit Aix-les-Bains, Frankrijk van koekiesontour - WaarBenJij.nu

Wat doe je thuis als het 30 graden is....

Door: Peetje

Blijf op de hoogte en volg

24 Juni 2019 | Frankrijk, Aix-les-Bains

Volgens mij gaan je dan naar het strand of naar het zwembad. En als je op een camping staat in Frankrijk wat doe je dan.....

Dat antwoord komt zo maar eerst nog even terug naar vanmorgen.
Om zes uur ging de wekker omdat wij de Mont Ventoux gingen beklimmen en na wat gegeten te hebben en genoeg water bij ons gestoken te hebben gingen wij op pad naar die ellendige pukkel bij Bedouin.
De start ging lekker en Johan ging voorop maar al gauw ging het schakelen bij mij niet echt lekker en nadat ik tegen Johan had gezegd dat hij gewoon door moest fietsen heb ik na een kleine drie kwartier mijn stuur omgegooid en ben terug naar de camping gegaan.
Wat balen zeg... ging zo lekker in de minimale ondersteuning had ik een goed ritme te pakken maar als je steeds moet opschakelen om in de goede versnelling te komen werkt dat niet.
Zo was ik dus alweer voor 07.30 uur op de camping en heb toen eerst een. Ankie gezet en heb in de schaduw aan mijn droomdeken gewerkt al denkend aan Johan hoe het met hem ging.
Om ca. 9.15 kreeg ik het eerste berichtje en rond half 1 het tweede berichtje dat hij voor de 2e keer boven was..
Tonen belde hij op of ik heerlijk bij het zwembad zat .. en hier komt het antwoord op de vraag... nee dat kan. Iet want het zwembad is elke maandag in Juni dicht. Nu zijn schoen brak in tweeën want dit is echt idioot. Het is 32 graden en je kan niet eens zwemmen op de camping.
We hebben toen iets gegeten in dorp en besloten om i.p.v. morgen naar Aix-les Baines te rijden vanmiddag al te gaan.
Alles in gepakt en rond vieren op pad voor 312 kilometer.
De camping die we hadden uitgezocht was dicht en nu staan wij sinds 20.00 uur op een camping ar plaats heerlijk onder de bomen en gaan morgen heerlijk genieten van een dagje aan het meer.
See younlater alligator

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Aix-les-Bains

Actief sinds 30 Juni 2018
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 8014

Voorgaande reizen:

06 Juli 2018 - 01 Augustus 2018

Canada 2018

Landen bezocht: