En verder gaat de reis... - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van koekiesontour - WaarBenJij.nu En verder gaat de reis... - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van koekiesontour - WaarBenJij.nu

En verder gaat de reis...

Door: Peetje

23 Juni 2019 | Frankrijk, Bédoin

Hoi allemaal, ivm WiFi, internet etc en noem maar op lukt het niet om elke dag te schrijven maar nu lukt het weer.
Gisteren zijn wij vanuit Gruissan naar Arles gereden een lekker stukje en minder ver als de dag daarvoor.
Ook heerlijk langs de zee gereden en zelfs op het strand geluncht.
Rond 15.30 uur waren wij op de camping en hebben allles neergezet eenzijdig het stadje ingetrokken op zoek naar een winkel voor korte broeken en een winkel waar ze opladers verkopen voor de display van mijn fiets want die geeft nog maar 2 blokjes aan.
Van hoort naar her gereden en het resultaat was....( wie doet er een gok) ..niemand... ja ja 2 korte broeken voor mijn persoontje.
Uiteindelijk was het zo laat dat we ook nog op een wel bekend Frans pleintje hebben gegeten en toen met die fiets richting de camping. Door de warmte lagen wij allebei vroeg op bed.

23 juni:
Vanmorgen vroeg - 08.00 uur- eruit gegaan voor een douche en een ritje naar de bakker want we zouden naar de Arena gaan.. we waren daar gisteren al om 18.15 uur maar het sloot om 18.30 uur.
Na een wandeling en een klim in de toren vanwaar je een mooi uitzicht had gingen we nog naar een ander gebouw uit de oudheid maar dat stelde niets. Waarschijnlijk omdat er een podium stond voor uitvoeringen met lichten etc en die combinatie klopte niet.
Oké we zijn er geweest....
Na lang zwoegen, kijken, zweten, straatje links, bochtje rechts vonden we blindelings de weg terug naar de fiets - wel met een omweg vandaar het zwoegen enz enz.
De fietsen gepakt, naar de camping gereden, wc geleegd en betaald en hopla richting Bédoin want daarvmoet het morgen gaan gebeuren.
Michel, Rik en Manon ik heb nog gezocht naar de midgetgolfbaan maar heb hem niet meer gevonden want weten jullie nog...
Nu is Johan na 3 racefiets loze dagen even aan het fietsen op zoek naar een supermarkt voor een paar boodschappen die we morgen nodig hebben want.....
Wij gaan de Mont Ventoux op. Johan probeert van alle 3 de kanten naar boven te gaan en ikke ga het vanuit Bedoin proberen.
Dus ik hoop dat jullie van de spanning kunnen slapen wat de resultaten zijn morgen.
Want ik slaap als een roos.Hahahaha