Start van koekiesontour - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van koekiesontour - WaarBenJij.nu Start van koekiesontour - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van koekiesontour - WaarBenJij.nu

Start van koekiesontour

Door: Johan en Petra

10 Juli 2018 | Canada, Revelstoke

Hoi allemaal,

Hier dan met behulp van het thuisfront het 1e reisverslag.
Met ons gaat het voed maar dat willen jullie natuurlijk niet horen.
Nou riemen vast want hier gaan we:
5 juli 17.00 uur goeds de taxi in de vorm van Pa en Ma Verkade staat voor die ons naar Aalsmeer brengen waar wij een nacht slapen ivm het vroege tijdstip dat wij op Schiphol moesten zijn
Om ca 20.00 uur waren wij bij het hotel nadat wij eerst lekker hadden gegeten bij Van der Valk Schiphol.

Om 03.50 liep de wekker af even douchen en naar buiten waar om 04.30 uur de shutttlebus zou zijn en om 05.15 waren we op Schiphol nadat wij eerst nog naar een parkingplaats moesten om andere vakantiegangers op de halen.

De eerste etappe was naar Zürich vliegveld maar oh wat liet onze lieftallige piloot ons schrikken... hij vertelde dat de vlucht naar Vancouver een vertraging had van 10 uur. Met trillende en knikken knieën zijn wij op het vliegveld op zoek gegaan naar een informatiebalie die ons meer kon vertellen over hoe of wat nu te doen.
Nou dat deed ze met de woorden: Dab geht um die flught mit Canadaair
en sorry voor de mensen die daarmee vlogen wij waren zeer opgelucht dat we gewoon om 13.30 uur vertrokken.
De vlucht verliep goed ondanks dat er een aanhanger achter het vliegtuig hing ivm al het eten en drinken wat je kreeg. Wat een service van Edelweiss (Edelweiss....zing maar verder Manon

• 10 Juli 2018 - 17:56

Annie&Tammie:

Super om wat van jullie te horen, een hele fijne en goede reis/vakantie en geniet ervan. Hopelijk horen/lezen we weer gauw wat van jullie! XXX Anja & Tamira