aftellen - Reisverslag uit Vancouver, Canada van koekiesontour - WaarBenJij.nu aftellen - Reisverslag uit Vancouver, Canada van koekiesontour - WaarBenJij.nu

aftellen

Door: Koekie

Blijf op de hoogte en volg

30 Juli 2018 | Canada, Vancouver

hoi allemaal,

Aangekomen op eht laatdte logeeradres van deze geweldige vakantie zit ik dit met tranen in mijn ogen te typen omdat ik net de reactie van manon en peter heb gelezen.
Wij moeten alles nog laten dalen maar dat komt goed.
We zijn nu in Vancouver en hebben een bed bij Aziatische mensen in een rustige buitenwijk.
Gelukkig maar want mijn hemel wat is Vancouver een drukke stad.
Vanavond alles maar op het gemak doen en dan gaan we morgen en dinsdag wel even kijken hoe of wat.
Ik ga woensdag op het vliegveld het laatste verslag schrijven met een compilatie van 4 weken Canada en de laatste 2 dagen in Vancouver.

Liefs Johan en Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Actief sinds 30 Juni 2018
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 8029

Voorgaande reizen:

06 Juli 2018 - 01 Augustus 2018

Canada 2018

Landen bezocht: