Thuis - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van koekiesontour - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van koekiesontour - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Koekie

03 Augustus 2018 | Nederland, Naaldwijk

Hoi allemaal,

De titel zegt het al, wij zijn weer thuis na een voorspoedige reis maar eerst waren wij nog even naar het Olympisch dorp geweest en de Olympique Oval maar in tegenstelling met Calgary hing hier niet meer de magische "olympisch" gevoel.
Vlak bij het vliegveld had je nog een outlet waar wij wat tijd hebben gescandeerd om niet al te lang op het vliegveld te hoeven wachten.
Om 14.00 uur waren wij op het vliegveld en konden gelijk de koffers kwijt.
De tijd vloog voorbij en voordat wij het doorhadden konden wij inchecken en begon de vlucht van 9.15 uur naar München.
Het was een vlucht van slapen en wakker zijn maar grotendeels slapen en om 13.15 uur landde wij op München. Mochten jullie je nu afvragen van vliegen met Lufthansa is leuk maar echt niet de mensen waar nukkig, niet vriendelijk en zeer gehaast. Geef mij maar Edelweiss air daar hadden ze tijd voor je en bleven vriendelijk.
Om 14.50 uur vlogen wij naar Amsterdam en nadatbwij even op pa en ma moesten wachten waren wij om 18.00 uur weer thuis.

Na het eerste voetbal van het nieuwe seizoen gezien te hebben gingen we naar bed en met een uurtje wakker te hebben gelegen om 04.00 uur werden we om 10.00 uur wakker.

Nu de rommel opruimen en wennen aan het weer hier in Nederland.
Ik heb het heel leuk gevonden om alles te beschrijven wat wij meegemaakt hebben.

Groetjes Petra