Onderweg naar de Tourmalet - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van koekiesontour - WaarBenJij.nu Onderweg naar de Tourmalet - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van koekiesontour - WaarBenJij.nu

Onderweg naar de Tourmalet

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg

05 Juni 2019 | Nederland, Naaldwijk

Vandaag de laatste dingetjes geregeld voor onze rit naar de camping Les Trois Vallees in Argeles-Gazost in de Franse Pyreneeën
Johan gaat morgen,iDeal om 12.30 uur vertrekken op de fiets richting Rijen om de camper op te halen en ik word door iemand met de bagage naar toe gebracht.

  • 05 Juni 2019 - 14:25

    Iris Zwinkels:

    leuk om jullie verhalen te lezen...heel veel plezier... geniet van elke dag...

  • 05 Juni 2019 - 15:11

    Rineke Alberts:

    Doordat ik even naar mijn mails kijk zie ik tot mijn verrassing weer een aflevering "koekiesontour". Dat is een grote verrassing. Leuk! Ik wacht af.....

  • 05 Juni 2019 - 18:06

    Anja& Tamira:

    Leuk om jullie weer te kunnen volgend, heel veel suc6 en plezier! Dikke X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naaldwijk

Actief sinds 30 Juni 2018
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 8027

Voorgaande reizen:

06 Juli 2018 - 01 Augustus 2018

Canada 2018

Landen bezocht: