Donderdag 6 juni 2019 - Reisverslag uit Chaam, Nederland van koekiesontour - WaarBenJij.nu Donderdag 6 juni 2019 - Reisverslag uit Chaam, Nederland van koekiesontour - WaarBenJij.nu

Donderdag 6 juni 2019

Door: Peet

06 Juni 2019 | Nederland, Chaam

Hoi allemaal,
En dan is het ineens de DAG waar wij toch als gezin wel naar hebben uitgekeken en Johan denk ik het meest want hoe wel het niet altijd gezellig was zonder vader of man we wisten allemaal waarom hij zoveel op de fiets zat: geld ophalen voor Team Westland voor het goede doel en dan ga je alleen naar de camping met je vrouw er achteraan in een camper.
Wat een avontuur!.........
Vanaf 12.00 stond er in de Ontmoetingskerk de koffie en thee klaar en een lekker opgesloten koekje voor het uitzwaai moment.
Om 12.30 nam Johan het woord en bedankte hij iedereen voor de lieve woorden van steun en respect voor de tocht waaraan hij ging beginnen. Nog effe een zoen hier en een zoen daar en ... hè wacht effe Johan ik wil ook nog een zoen

• 07 Juni 2019 - 04:18

OmahAAN:

als verrassing was ik naar Rijen gegaan om ze uit te zwaaien. Wat een mooie camper en daar zit dan alleen mijn dochter in op weg naar... en Johan vertrekt op de fiets. Het is inderdaad een avontuur! 'k Ben benieuwd waar ze vanavond gaan slapen. Kunnen jullie opgeven hoeveel km Johan per dag fietst? Voor sponsering per gereden km?
    Maak er een mooie dag van! Groet